ﺍﮔﻪ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻥ !
ﺍﮔﻪ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻥ !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
, ﺩﯾﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻧﻪ
ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎ ﺑﻐﻠﻢ ﺑﺒﯿﻨﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢ ...
ﭼﺮﺍ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﻧﻤﯿﮕﯽ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﺣﺘﻤﺄ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺯﺕ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﺑﮕﯿﺮﻡ؟؟؟؟
ﺧﺐ ﺣﺎﻻ ﻋﯿﺐ ﻧﺪﺍﺭﻩ ...
ﺧﻮﺩﺕﭼﻄﻮﺭﯼ؟؟؟؟؟
ﺍﺯ ﮐﯽ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟؟؟
خخخخخخ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
, ﺩﯾﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻧﻪ
ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎ ﺑﻐﻠﻢ ﺑﺒﯿﻨﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢ ...
ﭼﺮﺍ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﻧﻤﯿﮕﯽ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﺣﺘﻤﺄ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺯﺕ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﺑﮕﯿﺮﻡ؟؟؟؟
ﺧﺐ ﺣﺎﻻ ﻋﯿﺐ ﻧﺪﺍﺭﻩ ...
ﺧﻮﺩﺕﭼﻄﻮﺭﯼ؟؟؟؟؟
ﺍﺯ ﮐﯽ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟؟؟
خخخخخخ
- ۹۴۹
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط