من ان گلبرگ مغرورم ک پژمردم ز بی ابی

من ان گلبرگ مغرورم ک پژمردم ز بی ابی
ولی با خفت و خاری
پی شبنم
نمیگردم✌
دیدگاه ها (۳)

#باغملک /خوزستان😍 ❤

#باغملک /خوزستان ✌

خدا شاهده اگه ریا باشه 😆

✌ 😎

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی،ولی باخفت وخاری پی شب...

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی،ولی باخفت وخاری پی شب...

شایان واردن کیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط