اومدم اعتبار بزنم که یهویی چشمم خورد به این پستم که اون م

اومدم اعتبار بزنم که یهویی چشمم خورد به این پستم که اون موقع گذاشته بودم
دوستای خوبم ملینا خانم و عاطفه خانم و آقا رضا که فعلا نیستن
خاطرات سال 95
اون موقع یکسال و خورده ای نیومدم
😊 😊 😊 😊
دیدگاه ها (۱۹)

اقا بهتون میگم چرا حالم بده....من وقتی ۴ سالم بود یه بچه گرب...

(Just a game?)Part34تصمیم گرفته بودم فعلا اینجا بمونم و خب ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط