خدایا ........

خدایا ........
ذره ای به رخم نمی کشی
بخشندگیت را
و من چه زود فراموشت میکنم
دیدگاه ها (۱)

خدا همیشه با ماست .......

به گوش باش ***

سه چیز است که ما کمتر شکر میکنیم1 . خوردن و آشامیدن2 . امنیت...

و بر او توکل کنید .......

چند هفته ای هست کسی پیام نمی ده خدایا

بسم الله رحمن رحیمممممم

>>>نمی دونم چی بگم ولی پارت قاتل زنجیره‌ای من و آقازاده هنوز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط