پاشا: بهـ چی فکر میکُنی؟

پاشا: بهـ چی فکر میکُنی؟
باران: طُ
پاشا: باران ،منو ببخش
وَلی من هنوزم دوسش دآرم..!
|لانتوری|
دیدگاه ها (۱)

یکیم نداریم موقع عصبانیتمون بریم سرش داد بکشیم و خودمونو خال...

|لانتــوری| 🎬

خشم و هیاهو🎬

توعهـ مریضو منهـ روانی ،‎کنار هم انگار دنیارو داریم👫

ولی من هنوزم دوسش دارم❤

https://wisgoon.com/989323_4764از مرداد پارسال پیام نداد.......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط