اینجا که ما نشستیم زندگی آنتن نمیده !

اینجا که ما نشستیم زندگی آنتن نمیده !
دیدگاه ها (۱)

من نمی گویم مرا ای چرخ ،سرگردون مکن ...هر چه می خواهی بکن ،م...

خدایا ...حساب آه کشیدن هایم را داری ؟من به امید عدالت فردای ...

سعے ڪنید ڪمتر خاطرع بسازیدفراموش ڪردن سختہ بفهمید :)

تو تنهایی همه بودیم اما هیچکس تو تنهاییامون نبود ...💔

رو انتن برنامه زنده شبکه موساد و منو تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط