اگر بگویی چقدر دوستم داری؟

اگر بگویی چقدر دوستم داری؟
میگویم:به اندازه ی "انار".
دیدگاه ها (۱)

خداوندا تورا سپاس می‌گویم که به من سپاس گفتن را آموختی...پرو...

دوستم داری؟ پس.....

کیو دوست داشته باشم؟؟اگه دوستم داری لایکم کن♡♡از تو فقط همین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط