به خدا من اینجوریم.

به خدا من اینجوریم.
دیدگاه ها (۲)

کسی میفهمه.هیچ غلطی نمیتونم بکنم

اگه من یه روز مردم.یا اونهیوک منو کشته.یا این آلوچه ها. ....

جیگرم.اونهیوک.تا شب نمیباشم.اما شب همراهی کنید.لایک نمیخوام....

منم لالا دارم.شب خوش.

من فقط اینجوریم؟؟؟؟

فقط من اینجوریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط