اعتماد به آدما خیلی زیباست، باید انقدر اعتماد کنی و ضربه

اعتماد به آدما خیلی زیباست، باید انقدر اعتماد کنی و ضربه بخوری تا یاد بگیری دیگه ازین گها نخوری
دیدگاه ها (۹)

😐 😆

والا چی فک کرده این😂 😂 😂

#GN

پیشنهاد ویژه سوپرایز ولنتاین😐 😆 😂

یکی از سخت ترین درس هایی کهتو زندگی باید یاد بگیری اینه که ب...

همیشه تو زندگیم از کسایی ضربه خوردم که میگفتم نه این دیگه نه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط