یا طَبیب مَن لا طَبیب لَه...

یا طَبیب مَن لا طَبیب لَه...

[اَلّهُمَ اشفِ کُلَ مَریض]
دیدگاه ها (۳)

ای که ذکرش شیرین است ✨

هرگز فراموش نمی کنیم!اما کمی چشم هایمان را می بندیمتا بتوانی...

+ زخم ها حافظه دارندپس از خوب شدن هم به یاد می آورند!✉️🌱

اللهم اشفع کل مریض🤲😭

الهی و ربی فمن لی غیرک 🥹🤲الهی شافی کل مریض

لا لا لا ،من نمیتونم ...لالالاااااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط