شما چیزی را دارید و از آن لذت نمیبرید
شما چیزی را دارید و از آن لذت نمیبرید
کافی ست آن را از شما بگیرند و دوباره تقدیمتان کنند ...
کافی ست آن را از شما بگیرند و دوباره تقدیمتان کنند ...
- ۳۳۵
- ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط