نمیدونم چرا هرچی رو که‌میبیم ناراحت افسرده میشم

نمیدونم چرا هرچی رو که‌میبیم ناراحت افسرده میشم
نکنه افسرده ام
همیشه دلم میگیره
میدونید چرا
چون تنهام
#چرا
دیدگاه ها (۲)

💗 😘 👫 #عشق_فقط_میلاد

دوستان لایکم میکنید ویسگونم هنگ میکنعخخخپ.ن:این عکس معنیش عا...

hiخوبید#gdragonممنونم از دوستان خوبم(◍•ᴗ•◍)❤

پست کره ای بزارم یا پست متن دار یا عکس از خودم(اخری رو دوس ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط