آدمها...
آدمها...
فارق از جنسیتشان
به لبخندی که بر لبها می نشانند
و به احساس خوبی که بر جا می نهند
و به دردی که از یکدیگر می کاهند می ارزند...
فارق از جنسیتشان
به لبخندی که بر لبها می نشانند
و به احساس خوبی که بر جا می نهند
و به دردی که از یکدیگر می کاهند می ارزند...
- ۱.۰k
- ۰۸ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط