زیباترترین "معماری" من

زیباترترین "معماری" من
ساختن "ذهن و دل" خویشتن است
در گستره ی وسیع اندیشه ی خود
سازه ای باید ساخت
با ستونهایی برافراشته از افکارم
و مصالح ، همه از جنس امید ،
و مراقب باشم ،
نقش "افکار غلط" در ذهنم ،
نقشه ی "تخریب بنیاد" من است
میتوان زیبا زیست
دیدگاه ها (۱)

عشق چیست ؟جزآنکه زن همدمی باشدبرای مرد و مرد تکیه گاهی برای ...

مهربانی را اگر قسمت کنیم من یقین دارم ب ما هم میرسدآدمی گر ا...

❤❤❤❤

یادش بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط