دارم بهش فکرمیکنم...شایدبزودی عملیش کنم

دارم بهش فکرمیکنم...شایدبزودی عملیش کنم
دیدگاه ها (۱)

خیلی...خیلی...متشکرم...

گزینه ۴:بی خیال شو....برو....

فشارکه بهش بیاد تاحدی تحمل میکنه...تا حدی؟

خدایا........

- ولی الان فکرمیکنم همه ایران همینطوری گرمه

کامل کردومیه سوالی دارم ازتونبه نظرتون با زون چیکار کنم(اوسی...

-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط