وقتی میگی" از صحبت کردن بیشتر از چند جمله با آدمها کلافه
وقتی میگی" از صحبت کردن بیشتر از چند جمله با آدمها کلافه میشم" اینطور نیست که تو این جمله احساس اینکه من چقدر بافهم و شعور و خوبم و بقیه اینطور نيستن و این کلافهم میکنه و از این قبیل چیزها داشته باشی، نه!میفهمی که تو هم یه احمقی شبیه بقیه هستی حتی یه ورژن بدتر که قدرت ارتباط گرفتن با بقیه رو هم از دست دادی.
22.09.1400
2:38
22.09.1400
2:38
- ۴.۹k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط