روبیکا چه مرگشه؟

روبیکا چه مرگشه؟
دیدگاه ها (۹)

من رو به اون دو نفری که خودم به زور اوردمشون ویسگون و فقط من...

بچه هایی که تو گپ روبیکا بودن... بیاید دایرکت

اینن کیه؟ اروین ایز دت یو؟

از این به بعد با عکسای گپ خفه تون میکنم...ادامه

من اصلا طرف رو درک نمیکنم خودش یجا کم میاره میاد میگه اسم ما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط