اوخی اوخی

اوخی اوخی
دیدگاه ها (۷)

خودت که میدونی چقد شیطونم;-)

خخخخخخخ

یادم به خاطره شیرینی که بین امیر و فرشته افتاد میاره

خدا رو شکر شلغم نیستمچون همه این نکات رو دارمههههههه

اوخی

اوخی

اوخی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط