تو تموم این سال هایی که گذشت
تو تموم این سال هایی که گذشت
پرسپولیسی به این طراوتی و صلابتی و زیبایی ندیدم
وقتی میگم با طراوتی یعنی زیبا و چشم نواز بازی کردن
صلابتی یعنی تموم تیمای غول غرب آسیارو جر دادن
زیبایی یعنی همدلی و اتحاد بازیکنان و کادرفنی باهمدیگه
این سه فاکتور به راحتی نمیشه تو فوتبال ایران یکجا پیاده کرد!
اما این پرسپولیس فوت و فنش رو پیدا و مسیرشو با بقیه تیمای آماتور ایرانی جدا کرده
مطمئنم حداقل سه چهار فصل دیگه تیم یحیی
کارای بزرگ تری انجام خواهد داد!
بیشتر از هروقتی به این مرد ایمان دارم
زندگی با پرسپولیس ادامه دارد...❤
پرسپولیسی به این طراوتی و صلابتی و زیبایی ندیدم
وقتی میگم با طراوتی یعنی زیبا و چشم نواز بازی کردن
صلابتی یعنی تموم تیمای غول غرب آسیارو جر دادن
زیبایی یعنی همدلی و اتحاد بازیکنان و کادرفنی باهمدیگه
این سه فاکتور به راحتی نمیشه تو فوتبال ایران یکجا پیاده کرد!
اما این پرسپولیس فوت و فنش رو پیدا و مسیرشو با بقیه تیمای آماتور ایرانی جدا کرده
مطمئنم حداقل سه چهار فصل دیگه تیم یحیی
کارای بزرگ تری انجام خواهد داد!
بیشتر از هروقتی به این مرد ایمان دارم
زندگی با پرسپولیس ادامه دارد...❤
- ۲.۲k
- ۳۰ آذر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط