سال 94 برای بارسا هم خوب بود هم بد

سال 94 برای بارسا هم خوب بود هم بد
خوبش برد جام های زیاد
و بدش هم جدا شدن مهندس از بارسا
امیدورام سال 95 برای همه فوق العاده باشه ولی نه بهتر از سال 96
دیدگاه ها (۱)

از اکسیژن هم مهم تر بارسا کل زندگیمه عشقمه بارسا تنها تیمی. ...

سلاممن یکم حالم بهتر شده برگشتم(هیکس به کیرشم نیست)چون حال ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط