سرکار گذاشتن مردم زرنگی نیست

سرکار گذاشتن مردم زرنگی نیست
دیدگاه ها (۱)

من آقای رئیسی رو نمیشناسم اما همین که خیلی ها از اومدنش وحشت...

سالروز شهادت شهید علی أکبر شیرودی هشت اردیبهشت اگه خواستین ب...

شهسوار - دوهزار

تازه می فهمم چرا بعضی ها دروغ میگند مخصوصا تو مجازی

یه عمر مردم رو با این دروغ ها سرکار گذاشتن🧐

وقتی فکر میکنی زرنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط