بودنم مثل نبودن بوده از بس نیستی
بودنم مثل نبودن بوده از بس نیستی
بودهای یا نه؟ نمیدانم! از این پس نیستی
در خیال من نمیگنجد دلم را بشکنی
هرکسی آمد، شکست امّا تو هرکس نیستی
واژههای شعر من، تنها به تو خو کردهاند
پس چرا در لحظههای من مشخّص نیستی؟
خستهام! میدانی، امّا این قرار ما نبود
در کنار من چرا این روزها پس نیستی؟..
بودهای یا نه؟ نمیدانم! از این پس نیستی
در خیال من نمیگنجد دلم را بشکنی
هرکسی آمد، شکست امّا تو هرکس نیستی
واژههای شعر من، تنها به تو خو کردهاند
پس چرا در لحظههای من مشخّص نیستی؟
خستهام! میدانی، امّا این قرار ما نبود
در کنار من چرا این روزها پس نیستی؟..
- ۱.۱k
- ۱۹ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط