ظاهرا آرومم ولی رسما داغونم !

ظاهرا آرومم ولی رسما داغونم !
دیدگاه ها (۱)

دوست دارم با یکی بشینم و درد دل کنم و بعدش نگم کاش بهش نمیگف...

❃انســـــــــــان ⇙⇙⇙ جایــــــزالخــــــطا لآشـــــــــی ⇙⇙...

نبابا من خیلی ارومم

ارومم مشتی😔🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط