داشتم غصه میخوردم؛

داشتم غصه میخوردم؛
مو توش بود؛ دیگه نخوردم....
مو تو غصه هاتون!

کلاه قرمزی
@dialecticofsolitude
دیدگاه ها (۱)

امکان نداره یادم بره وقتی داشتم تو غصه هام غرق میشدم شما نجا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط