سلام ببخشید دیروز نقاشی نگذاشتم چون دیروز تو مدرسه افطاری

سلام ببخشید دیروز نقاشی نگذاشتم چون دیروز تو مدرسه افطاری داشتیم تا ساعت هشت و نیم خونه نبودم گومن😅
دیدگاه ها (۳)

بفرمایید

شما کدوم رو انتخاب میکنید؟من توش موندم😣

سلام بفرمایید اینم یه نقاشی از کوچو-سان ایمدوارم خوشتون بیاد...

نظر بده خوشگل

سلام بچه ها ببخشید که چند روز نبودم میدونید که اینترنتا اومد...

ذوقشوووو خداااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط