در دیاری که در او نیست کسی یار کسی

در دیاری که در او نیست کسی یار کسی
کاش یارب که نیفتد به کسی کار کسی
دیدگاه ها (۱)

خواب نمیبرد مراکرده دلم بهانه اتهر طرفی نظر کنممانده به جا ن...

از پشت این صفحات مجازیشدی حقیقی ترین ادم زندگیم ...‌

‌‌‌‌🌿 انقلاب، فقـط لبخنـدش..! (:‌‌‌‌

ایشالا

در دیاری که کسی نیست یار کسی یا رَب نیوفتد کار کسی به کسی

کاش کنارم بودی یار من دلتنگتم همه کسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط