این بلبل سالار خونس -_-

این بلبل سالار خونس -_-
ب قول داداشم خااااان
قدرتی ک این تو خانوادمون داره من که ته تغاری ام ندارم :/
نگا آقا چ ژستی هم گرفته :/
دیدگاه ها (۷)

عکاسی رو خیییلی دوست دارم خیلیییی

یه نمه خله -_-کاریش نداشته باشین :)

داره میشوره کاریش نداشته باشین :/

اولین عکسی ک دیدم از کره این بود ^_^اول گفتم چ خوشگلهبعد بیخ...

ات : ب تو چ ک من کجا بودم ! جیمین : ب من چ ؟ من برادرتم و با...

نومیدی

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط