_بـی بیدی بـابیدی بو :) _بـی بیدی بـابیدی بو :| +میشه بگی

_بـی بیدی بـابیدی بو :) _بـی بیدی بـابیدی بو :| +میشه بگی چه غلطی داری می کنی؟! _صبرکن؛ _زیزیگولو آسی پاسی دِراکوتا تـا بِـه تـا :| +دیـووونـه -_- _اَجی مَجی لا تَرَجی _اَجی مَجی لا تَرَجی +دِلامصب بِگو چته؟! _بـرنـمـی گـرده :)
دیدگاه ها (۱)

[{اولا دوست دارم دوما اولا}]❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط