من چرا پس رفت میکنم !؟

من چرا پس رفت میکنم !؟

ویسگون
@wisgoon
دیدگاه ها (۳)

ذهنمان را ازنتوانستن پاک کنیمهمیشه باافکارزیبازندگی کنیمچون ...

جملاتی که با طلا باید نوشت؛ 1.. گاهی لب های خندان بیشتر از چ...

جا داره روز دخترو به طور ویژه به ایشون تبریک بگیم

#اکسپلور #موزیک #ویسگون #explore #music #wisgoon

#انیمه #اوتاکو #ویسگون #ادیت #Anime #otaku #edit #wisgoon

جدیدا سیم پیچی خدایان توی ایسکای ها خیلی بهم ریخته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط