ما‌چه وطنمان‌باشدچہ‌دروازه‌‌ما از‌غرورملی‌مون‌دفاع‌خواهید

ما‌چه وطنمان‌باشدچہ‌دروازه‌‌ما از‌غرورملی‌مون‌دفاع‌خواهیدم‌کرد🇮🇷👌🏻
دیدگاه ها (۰)

هرجا‌که‌شیرخواره‌دیدم؛زیر‌گلوشو‌بوسیدم‌علی اصغر.🖤

The leaders of IRAN 🇮🇷🔥رهبران ایران🇮🇷💪🏻

چی‌شدکله‌زردکه عموتون بودزنده باد جمهوری اسلامی ایران🇮🇷💪🏻

یك نفرم بود👌🏻

خدا از او دفاع خواهد کرد...

جوری کا اعتماد کرد.جوری که دفاع کرد......عاشقش شهابمممم#گناه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط