من آرزو میکردم بابام کنارم باشه............!؟

من آرزو میکردم بابام کنارم باشه............!؟
دیدگاه ها (۸)

زندگی را ارزش غم خوردن نیست.......

.

.

سلامتیه کسی کهوقتی توی آغوش میگیریمش همه ی وجودم میلرزه،نه ا...

اهنگ

شاهکاری که توی بچگی با بابام نگاه میکردم :

من هنوزم باور نمیکنم این سلطان از بابام بزرگ تر باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط