دوصت دارین با من کره ای تمرین کنین؟؟

دوصت دارین با من کره ای تمرین کنین؟؟
یا براتون روم تور اتاقمو بگیرم ؟
یا باهم بیس چت کنیم شاتش کنم ؟ کامنت هابگو 🙋👻
دیدگاه ها (۳)

مرصی کع هوامو دارین عاشقتونمممم 😘😊منم هواتونو دارم

عشقولیم . 💗🥺✨ مرصی واقعا که نظرتو با من به اشتراک گذاشتی .

مح تک فرزندم . تو چی 🤣🤭 خوشبختانه مگه نه؟؟🤣😂💔

بعلهههه . اینم یک دوبله سرطان 😂💔

کامنت کن میخوای یانه

🐹حرف‌های پایانی جین در روز اول کنسرت تور جهانی آریرانگ — تمپ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط