خوابم نمیبره امشب احساس بدی داشتم وهمین الان وهمین دقایق

خوابم نمیبره امشب احساس بدی داشتم وهمین الان وهمین دقایق احساسم به جا بود مگه گناهمون چیه ؟؟؟؟
دیدگاه ها (۱)

عجیب شبی بود الان که ساعت2:13هست از حادثه یه ساعت هم نمیگذره...

شب بخیر عزیزان

خطاب به اونی که میگه من خوابم نمیبره الان خوابت برد ؟

بابا برو بمیر من الان شب خوابم نمیبره( ولی سوال اول فک کنم م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط