اینو فقط کسایی ک زیست پیش دانشگاهی رو خوندن میفهمن 😐 ✌

اینو فقط کسایی ک زیست پیش دانشگاهی رو خوندن میفهمن 😐 ✌
دیدگاه ها (۱۶)

😐 ✋

ناموسا نمودیمون با این گروه دخترونه خودمونیت 😐 😐 😐 😐 😓 😓

#لطفا_دخالت_نکنید😐 ✌ 💙

وقتی تو مدرسه آدامس در میارم :||| پ.ن: دقیقا همینجوری بود 😐 ...

اینو فقط کسایی می‌فهمن که تاریخ خوندن و عقلشون کامل شده

فقط کسایی که سریال همه ما مرده ایم رو دیدن میفهمن...💔🥀

کسایی که مانگا رو خوندن میدونن چی شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط