تیام:
تیام:
اگر مثل آدم خداحافظی کنی،غصه میخوری ولی خیالت راحت است.
اما جدایی بدون خداحافظی بد است، خیلی بد.یک دیدار ناتمام است؛ذهن ناچار میشود هی به عقب برگردد.
و درست یک ذره مانده به آخر متوقف بشود
اگر مثل آدم خداحافظی کنی،غصه میخوری ولی خیالت راحت است.
اما جدایی بدون خداحافظی بد است، خیلی بد.یک دیدار ناتمام است؛ذهن ناچار میشود هی به عقب برگردد.
و درست یک ذره مانده به آخر متوقف بشود
- ۱.۱k
- ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط