یه وقتایی لازمه یکی “کنارت” باشه..
یه وقتایی لازمه یکی “کنارت” باشه..
کاری نکنه و حرفی نزنه ها !
فقط باشه…
باشه همین ....
کاش بفهمی چی میگم...
کاری نکنه و حرفی نزنه ها !
فقط باشه…
باشه همین ....
کاش بفهمی چی میگم...
- ۳.۰k
- ۲۰ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط