اینم وقتی آقا مهدی کوچولو بود...من فدای خنده هات بشششم

اینم وقتی آقا مهدی کوچولو بود...من فدای خنده هات بشششم
دیدگاه ها (۱)

فدای اون عینکت خوشتیپه من

من چی بگم بهت با اون ژست گرفتنت دخمل

یعنی دیشب بردیمش پارک یه سرسره ایی بود زینب خانم ول کن اون س...

فدای خنده هات بشم 🥹🥹🥹

فدای#خنده هات#آقاجونخیلی#دلتنگتم😭💔#رهبر_شهیدم😭💔

سرجانمون فدای اون خنده هات حیف حیف که قدر اون لبخندت را نداش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط