میگن ایران اگه بازی فردا رو ببره احتمالا شنبه تعطیل میشه
میگن ایران اگه بازی فردا رو ببره احتمالا شنبه تعطیل میشه
یعنی اگه این بشه و قهرمان هم بشم میشه تنها شنبه ای که خر نیست:)
یعنی اگه این بشه و قهرمان هم بشم میشه تنها شنبه ای که خر نیست:)
- ۲.۲k
- ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط