مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

زیاد با اینشات کار نکردم به همین دلیل زیاد بلد نیستم دورب

زیاد با اینشات کار نکردم به همین دلیل زیاد بلد نیستم دوربین رو زوم کنم😅
دیدگاه ها (۰)

ای کاش من جا موشه بودم🙁ولی اخرش دل و رودم پیچ خوردن😣

منو انیکا جونم شما همه😜من همیشه این شخصیت رو برای خودم ور می...

این داستان : کی گفته من بلد نیستم با اسلحه کار کنم ؟😂😂

متال کرجی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط