بابا چرا کاور گوشیمو کثیف کردی ؟ 🙋🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

بابا چرا کاور گوشیمو کثیف کردی ؟ 🙋🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
دیدگاه ها (۰)

اوخ این منم 😂🤙

اوکی ولی این مال ۱ سال پیش بود، اوکی ؟

عع پاپی تنکیو

اوسی خودتون یا همون کاراکتر ساخت خودتونو کنار اوسی من بزارید...

یه میتسویا معذرت

public boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط