یِع آدَمایی رو هیچوَقت از دَست ندِع هَمونایے کِع با خنده

یِع آدَمایی رو هیچوَقت از دَست ندِع هَمونایے کِع با خنده هات میخندن و با ناراحتیت ناراحتن=]
دیدگاه ها (۱)

#مهــــراب داشتیم😂 😂

تو برایِ من مثِ ماه بودی .. تَک بینِ این همه ستاره!حالا رفتی...

عــــــــــــشق منی تو

𖤐⃟♥️🍃*یه آدمایی روهیچـــوقت از دَست نــــــــدِه؛ همونایی که...

':' :'، 🍃🌺:':' :':'. هیچوقت از خواسته هات دست نکش.،،،،،

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط