محمد علی کلی، اولین مدالش را برای معلم دبیرستانش فرستاد،
محمد علی کلی، اولین مدالش را برای معلم دبیرستانش فرستاد، چون اون گفته بود: تو هیچی نمیشی!
- ۱.۵k
- ۱۵ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط