عصر دلتنگی
عصر دلتنگی
اینست که...
در بهار باشی و
اردیبهشت از دستت برود
و تو هیچ ندانی که خرداد
آذرخش فاصله های دلگیریست
که بهار جانم را
به تپش رفتن
وا می دارد...
#مریم_پورقلی
اینست که...
در بهار باشی و
اردیبهشت از دستت برود
و تو هیچ ندانی که خرداد
آذرخش فاصله های دلگیریست
که بهار جانم را
به تپش رفتن
وا می دارد...
#مریم_پورقلی
- ۱.۱k
- ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط