بیایین بحرفیم

بیایین بحرفیم
برای شما شب جمعه هست برای من نیست فردا شبه😺
دیدگاه ها (۱)

چطوره؟

یهویی

حرف تمام دانش اموزان شب جمعه چون فردا یعنی شنبه باید برن مدر...

هان پخش زنده را شروع کرد👤: گفتی شب انجامش میدی!🐿️: مگه الان ...

شبه همه بخیر 😴تا فردا 👋

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط