هوا خیلی سرد شده ناموس.... دیشب میخواستم برم ی جا تا نصفه
هوا خیلی سرد شده ناموس.... دیشب میخواستم برم ی جا تا نصفه راه رفتم برگشتم خونه ..ینی قندیل بستما 😄
- ۱.۰k
- ۰۱ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط