این نقاشی رو یه بچه کلاس هشتمی کشیده 😄
این نقاشی رو یه بچه کلاس هشتمی کشیده 😄
مدرسه رو آتیش زدن بعد جنازه ی مدیر رو دارن با شادی تشییع میکنن
مدرسه رو آتیش زدن بعد جنازه ی مدیر رو دارن با شادی تشییع میکنن
- ۲.۳k
- ۱۶ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط