سلام فقط جهت اطلاع و تحلیل عزیزان شورا
سلام فقط جهت اطلاع و تحلیل عزیزان شورا
فرمایشات رهبری در سال آخر دولت دکتر احمدی نژاد:
آنچه که در مورد سال آخر این دوره باید به شما عرض بکنم، چند نکته است. یکی اینکه در این سال آخر با روحیهی سال اول کار کنید. البته احساس میکنم همین جور است؛ اما در عین حال تأکید میکنم. فکر نکنید که امسال، سال آخر دولت است؛ نه. مثل کسی که *پنج سال* دیگر بناست کار بکند، کار بکنید؛ یعنی تصور کنید که این یک سال به اضافهی چهار سال دیگر در ید مدیریت شماست. با این دید نگاه کنید و کار کنید و برنامهریزی کنید و اقدام کنید.
فرمایشات رهبری در سال آخر دولت روحانی:
دولت باید با برنامهریزی و جدیت، حداکثر بهرهبرداری را برای کار و تلاش در *یک سال* باقیمانده انجام دهد
فرمایشات رهبری در سال آخر دولت دکتر احمدی نژاد:
آنچه که در مورد سال آخر این دوره باید به شما عرض بکنم، چند نکته است. یکی اینکه در این سال آخر با روحیهی سال اول کار کنید. البته احساس میکنم همین جور است؛ اما در عین حال تأکید میکنم. فکر نکنید که امسال، سال آخر دولت است؛ نه. مثل کسی که *پنج سال* دیگر بناست کار بکند، کار بکنید؛ یعنی تصور کنید که این یک سال به اضافهی چهار سال دیگر در ید مدیریت شماست. با این دید نگاه کنید و کار کنید و برنامهریزی کنید و اقدام کنید.
فرمایشات رهبری در سال آخر دولت روحانی:
دولت باید با برنامهریزی و جدیت، حداکثر بهرهبرداری را برای کار و تلاش در *یک سال* باقیمانده انجام دهد
- ۹۱۴
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط