یعنی دیشب بردیمش پارک یه سرسره ایی بود زینب خانم ول کن او
یعنی دیشب بردیمش پارک یه سرسره ایی بود زینب خانم ول کن اون سرسره هه نبود میووردیش یه دفعه میدیدی دوباره رفته سوار شده عشششقمی هههههه
- ۱.۲k
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط