روی پیشونی فرشته ها نوشته , هر کی دختر داره جاش وسط بهشته
روی پیشونی فرشته ها نوشته , هر کی دختر داره جاش وسط بهشته ..... من که رفتم بهشت , قربونت برم دخترم
- ۲.۲k
- ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط