کینه و عقده و درگیری آدمها از هم

کینه و عقده و درگیری آدمها از هم
اکثراً دلیلش لحن بدِ حرف زدن و بحث
غلطه، نه اختلاف نظرها، کم‌ پیش میاد
مورد دومی باشه
دیدگاه ها (۰)

خب؟

شاید لازمتون شد

کیش و مات اصلی اینه

لازم میشه

قدر اونایی که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونید، اوناییکه برای دی...

New post.

نه به اشوب بله به حرف زدن درست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط